ATVIRAS PEDAGOGAS. ATVIRAS VAIKAS. KVIETIMAS DUOTI IR PAIMTI RANKĄ

Kontaktai

Adresas: Filaretų gatvė 19, LT 01207 Vilnius
Telefono nr.: +370 5 215 4127; +370 5 215 4902
Elektroninis paštas: rastine@uzupiukas.vilnius.lm.lt

Darželio direktorė: Violeta Kairevičienė

Interesantų priėmimo laikas:
Pirmadieniais: 8.30 – 10.30 val.
Ketvirtadieniais: 15.30 – 18.30 val.

Darželio direktorės gyvenimo aprašymas

Išsilavinimas ir kvalifikacija. Antra vadybinė kvalifikacinė kategorija. VPU Socialinių mokslų (edukologijos) magistro laipsnis.

Asmeninės savybės

Bendradarbiaujanti, atsakinga, lanksti, kruopšti, visuomeniška, savarankiška, nuosekli ir mobili.
Vairuotojo pažymėjimas – B kategorija.

Papildoma informacija

Pozityvios tėvystės specialistė – konsultantė.
Išklausiusi Paramos vaikams centro organizuotus „Efektyvios tėvystės programos“ vadovų mokymus.

2020 metais įgyta teisė taikyti mediacijos praktikas. Mediacija yra aiškiai struktūruotas metodas, kai pagarbiu pokalbių būdu sprendžiami ginčo šalių konfliktai.

Direktorės metinės veiklos užduotys
Direktorės 2020 metų veiklos ataskaita
Direktorės 2019 metų veiklos ataskaita
Direktorės 2018 metų veiklos ataskaita

Direktoriaus pavaduotojas (-a) ugdymui
(konsultuoja ugdytinių ugdymo, programų, mokesčių už ugdytinio išlaikymą darželyje klausimais)
Pirmadieniais 16.00 val.-18.00 val.

Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio reikalams
(konsultuoja darželio ūkio, finansiniais klausimais)
Penktadieniais 16.00 val.-18.00 val.

Dietistas
(teikia informaciją sveikos gyvensenos išsaugojimo ir stiprinimo, mitybos klausimais)
Trečiadieniais 17.00 val.-18.00 val.

Logopedas
Antradieniais 17.00 val.-18.00 val.

Psichologas
Trečiadieniais 8.00 val.- 9.30 val.

Meninio ugdymo mokytojas
Trečiadieniais 17.00 val.-18.00 val.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistas
Pirmadieniais ir antradieniais: 14.42-18.30 val.
Trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais: 6.30-10.18 val.

Direktorius
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
Sekretorius
Dietistas
Mokytojas, dirbantis pagal ikimokyklinio ugdymo programą
Mokytojas, dirbantis pagal priešmokyklinio ugdymo programą
Logopedas
Psichologas
Neformaliojo ugdymo pedagogas (fiziniam ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų lavinimui)
Meninio ugdymo mokytojas
Mokytojo, dirbančio pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą, padėjėjas
Mokytojo, dirbančio pagal ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programą, padėjėjas (specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams)
Techninių (IT) mokymo priemonių specialistas
Sandėlininkas
Pastatų prižiūrėtojas
Kiemsargis
Skalbėjas
Valytojas
Sargas
Virėjas

Draželio taryba – aukščiausioji darželio savivaldos institucija, lygiomis dalimis telkianti ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir pedagogus. Darželio tarybą sudaro 6 nariai. Darželio tarybos nariu gali būti kiekvienas asmuo, turintys žinių, gebėjimų, padedančių siekti įstaigos strateginių tikslų ir įgyvendinti švietimo misiją. Darželio tarybos nariu negali būti tos pačios švietimo įstaigos vadovas, valstybės politikai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai.

 DARŽELIO TARYBA

2018 m. – 2021 m.

Eil.

Nr.

Vardas, pavardė Atstovauja Pareigos
1. Janina Kodis Mokytojų atstovė narė
2. Paulius Antonovas Tėvų atstovas narys
3. Inga Daugytė Tėvų atstovė pirmininkė
4. Andžejus Naimovičius Tėvų atstovas narys
5. Violeta Birmantienė Mokytojų atstovė sekretorė
6. Rūta Daukšienė Mokytojų atstovė narė

Darželio bendruomenės nariai, turintys pasiūlymų dėl darželio veiklos tobulinimo, kviečiami kreiptis į darželio tarybos narę Violetą Birmantienę, ji atsakinga už komunikaciją su Darželio bendruomenės nariais, administruoja susirašinėjimą su bendruomenės nariais.

Violetos Birmantienės el. pašto adresas: violetabirmantiene@gmail.com

 

MOKYTOJŲ TARYBA

Mokytojų taryba – nuolat veikianti Vilniaus lopšelio-darželio ,,Užupiukas“ savivaldos institucija. Ją sudaro Darželio direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi darželyje dirbantys mokytojai, visuomenės sveikatos priežiūros specialistas, dietistas, neformaliojo ugdymo pedagogas, psichologas, logopedas ir kiti švietimo pagalbą teikiantys specialistai bei kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

Mokytojų tarybai vadovauja direktorius, nesant direktoriui, mokytojų tarybos vadovu tampa direktoriaus pavaduotojas ugdymui (pavaduojantis).

DARBO TARYBA

Darbo taryba, atstovauja Vilniaus lopšelio-darželio ,,Užupiukas” darbuotojams.
Darbo tarybos pirmininkė – Vilma Jakučionienė, mokytoja dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą.
Darbo tarybos pirmininko pavaduotoja – Jolanta Vincel, mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.
Darbo tarybos sekretorė – Lina Bubnienė, dietistė, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė.

Vilniaus lopšelyje-darželyje „Užupiukas“ veikia:

Vaiko gerovės komisija

 

Komisijos sudėtis:
Pirmininkė – Ieva Grigienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Komisijos pirmininko pavaduotoja – Vilma Jakučionienė, mokytoja, dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą.
Komisijos sekretorė – Rūta Daukšienė, mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.

Nariai:

Džordana Saudargaitė – logopedė;

Jolanta Vincel – mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą;

Živilė Kraujalė – psichologė;

Inga Pipiraitė-Balkė – socialinė pedagogė.

 

Vilniaus lopšelio-darželio Užupiukas“ mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos komisija.

Komisijos sudėtis:

Pirmininkė – Violeta Kairevičienė – Vilniaus lopšelio-darželio „Užupiukas“ direktorė;

Nariai:

Violeta Birmantienė – meninio ugdymo vyresnioji mokytoja, deleguota mokytojų tarybos;

Jolanta Vincel – vyresnioji auklėtoja, deleguota darbo tarybos;

Olga Rinkevič – vyresnioji auklėtoja, deleguota mokyklos tarybos;

Rasa Rutkauskienė – kūno kultūros mokytoja metodininkė, deleguota mokytojų tarybos;

Margarita Juzėnienė – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vyresnioji specialistė, steigėjo deleguota atstovė.

Specialistai

Logopedo paslaugos

Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.

 Logopedo funkcijos:

  • Įvertina ir šalina kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.

Kalbos ir kitos komunikacijos sutrikimai šalinami logopedo kabinete ir kitose erdvėse individualių, pogrupinių, grupinių pratybų metu. Sutrikimų šalinimo būdus, metodus, formas, priemones logopedai renkasi atsižvelgdami į vaiko kalbos ir komunikacijos sutrikimą, gebėjimų lygį, amžių.

Logopedinių pratybų metu turtinamas impresyvusis ir ekspresyvusis žodynas, tikslinamas garsų tarimas, lavinamas girdimasis suvokimas, formuojami garsinės analizės ir sintezės pagrindai, formuojamas kalbos gramatinis taisyklingumas, ugdoma rišlioji kalba, lavinami bendravimo įgūdžiai, formuojami skaitymo ir rašymo pradmenys.

  • Konsultuoja ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo klausimais.
  • Rengia ir naudoja specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
  • Dalyvauja įstaigos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Šviečia įstaigos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.

Logopedo paslaugos

Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.

 Logopedo funkcijos:

  • Įvertina ir šalina kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.

Kalbos ir kitos komunikacijos sutrikimai šalinami logopedo kabinete ir kitose erdvėse individualių, pogrupinių, grupinių pratybų metu. Sutrikimų šalinimo būdus, metodus, formas, priemones logopedai renkasi atsižvelgdami į vaiko kalbos ir komunikacijos sutrikimą, gebėjimų lygį, amžių.

Logopedinių pratybų metu turtinamas impresyvusis ir ekspresyvusis žodynas, tikslinamas garsų tarimas, lavinamas girdimasis suvokimas, formuojami garsinės analizės ir sintezės pagrindai, formuojamas kalbos gramatinis taisyklingumas, ugdoma rišlioji kalba, lavinami bendravimo įgūdžiai, formuojami skaitymo ir rašymo pradmenys.

  • Konsultuoja ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo klausimais.
  • Rengia ir naudoja specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
  • Dalyvauja įstaigos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Šviečia įstaigos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
  • Konsultuoja įstaigos bendruomenę sveikatos stiprinimo klausimais;
  • Teikia pagalbą įgyvendinant sveikatos ugdymą;
  • Inicijuoja ir dalyvauja rengiant, įgyvendinant vaikų sveikatos stiprinimo programas;
  • Vertina įstaigos aplinkos atitiktį visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams;
  • Informuoja įstaigos vadovą apie sveikatos stiprinimo veiklą ir problemas;
  • Pagal kompetenciją suteikia pirmąją pagalbą įvykus nelaimingam atsitikimui;
  • Vykdo neinfekcinių ligų, jų rizikos veiksnių prevenciją;
  • Vykdo užkrečiamų ligų ir rizikos veiksnių profilaktiką;
  • Teisės aktų numatyta tvarka vykdo maitinimo organizavimo priežiūrą;
  • Pagal kompetenciją dalyvauja išorės institucijų atliekamuose tikrinimuose;
  • Bendradarbiauja su asmens sveikatos ir visuomenės sveikatos priežiūros, psichologinės bei socialinės pagalbos įstaigų specialistais;
  • Dalyvauja įstaigos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • planuoja ir organizuoja darželio ugdytinių muzikinį, meninį ugdymą;
  • individualizuoja ir diferencijuoja ugdymą pagal vaikų gebėjimus ir amžių;
  • integruoja muzikinį, meninį ugdymą į ugdymo procesą, taiko tradicines ir naujausias meninio ugdymo metodikas, derina jas su programos reikalavimais;
  • bendradarbiauja su grupių mokytojais,specialistais: lanksčiai derina meninę veiklą su grupės veikla, rengia ir dalyvauja vykdomuose projektuose;
  • organizuoja renginius ir šventes, ruošia vaikus dalyvauti įvairiuose koncertuose, konkursuose, projektuose.
  • kartu su grupių mokytojais, meninio ugdymo mokytoju organizuoja kūno kultūros užsiėmimus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams;
  • numato kūno kultūros užsiėmimų turinį, priemones;
  • integruoja fizinį ugdytinių ugdymą į ugdymo procesą, taiko tradicines ir naujausias meninio ugdymo metodikas, derina jas su programų reikalavimais;
  • organizuoja sporto šventes ir renginius įstaigoje, su ugdytiniais dalyvauja miesto sporto projektuose;
  • konsultuoja tėvelius sveikatos saugojimo ir pagalbos vaikams teikimo klausimais.

Esu lopšelio-darželio psichologė Živilė Kraujalė. Vilniaus universitete baigiau Klinikinės psichologijos magistro studijas. Švietimo įstaigose psichologe dirbu šešerius metus. Lopšelyje-darželyje atlieku vaiko ugdymosi problemų, galių ir sunkumų vertinimą, pirminį specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą. Lopšelyje-darželyje konsultuoju vaikus. Naudodama priemones, kaip antai: kinetinis smėlis, molis, piešimo reikmenys, šviesos molbertai bei stalai, istorijų kūrimas, žaidimas lėlėmis ar smėliu, jautriai ir supratingai prisiliečiu prie vidinio vaiko pasaulio, skatinu vaikus išreikšti emocijas, mintis, norus ir poreikius. Bendradarbiaudama su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais, kitais švietimo įstaigos darbuotojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, teikiu jiems rekomendacijas, konsultuoju. Mokytojams, mokytojų padėjėjoms, tėvams (globėjams, rūpintojams) rengiu pranešimus, seminarus vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais, tėvams (globėjams, rūpintojams) vedu tėvystės įgūdžių ugdymo grupes (STEP), lopšelyje darželyje įgyvendinu socialinių-emocinių įgūdžių lavinimo programą ,,Kimochis“, vedu psichologinio atsparumo ugdymo bei kitokio pobūdžio prevencinius – edukacinius užsiėmimus vaikams, rengiu lankstinukus vaikams ir jų tėveliams, rašau straipsnius žurnaluose. Sprendžiant konfliktines situacijas įstaigoje taikau mediacijos procesą. Keliu savo kvalifikaciją, dalyvaudama įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose, įgytas žinias bei įgūdžius nuolat taikau praktikoje.

Socialinės pedagogės veiklos lopšelyje-darželyje „Užupiukas“

Pagrindinis tikslas – sudaryti palankias sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams ugdyti savarankiškumą bei lavinti turimus gebėjimus. Esant poreikiui, kompetencijos ribose, padėti auklėtojoms bei tėvams, globėjams, įtėviams iškilus sunkumams.

Metodinė ir projektinė veikla:

  • Užduočių ir darbo priemonių parengimas ugdytiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių bei ugdytiniams turintiems kompleksinius raidos sutrikimus.
  • Projektų kūrimas, plėtojimas bei įgyvendinimas.

Darbas su vaikais:

  • Specialiųjų ugdymosi poreikių, bendravimo bei elgesio sunkumų turinčių vaikų pedagoginis tyrimas, stebėjimas bei įvertinimas.
  • Individualių ir grupinių užsiėmimų organizavimas vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, bendravimo ir elgesio sunkumų.

Darbas su tėvais ir pedagogais:

  • Individuali pagalba, konsultacijos tėvams/globėjams/įtėviams ir pedagogams.
  • Dokumentų rengimas dėl pirminio ar pakartotinio vaikų pedagoginio psichologinio vertinimo.

Bendradarbiavimas:

  • Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje.
  • Ryšių palaikymas su socialiniais partneriais.

 

Kontaktiniai duomenys:

El. paštas: spuzupiukas@gmail.com